AhLaN WaSaHLaN

~~TaPaK KaKi DiNaSor~~

Wednesday, 1 June 2011

~~BeRuBaH~~

Views
hohoho...
td bosan2 kat kedai..
sempat ag tgk cite nora elena episode semalam..
smlm bz smp terlepas nk tengok..

layan feeling lagu cite ni...
mmg leh ngalir air mata...
hehe...

nora elena mmg de best laaaa.....

jom nyanyi same2 lagu ni2....lalalalala


video


kau berikan ku waktu 
untuk bersamamu meniti hari 


tak puas bagiku
dan kau pun berlalu
tinggal ku sendiri
kelam seluruh jiwaku


ku ingin benar bersama dengan mu  
dan kau pun menjauh


tiba-tiba kini kau telah berubah
apakah salahku . .
ooo

kau yang ku kenali 
dan kini menjadi insan yang lain
dulu kau berjanji
kan hidup semati meniti hari . .

semuanya telah berakhir .  . .
ooo

ku ingin benar bersama denganmu 
dan kau pun menjauh
tiba-tiba kini kau telah berubah
apakah salahku . . .
.......

(Repeat )

tahu x korang nyanyian sape ni...
lirik lagu berubah by erry putra dan reen

layannnnnnn!!!~~~


Read more: http://nurizspace.com/2010/05/cara-letak-iklan-nuffnang-di-setiap-post.html#ixzz1O0t1b8Ft
READ MORE - ~~BeRuBaH~~ www.tips-fb.com

~~100~~

Views
hohoho....followersku..
dah menceceh angka 100...
perfect hundread...

siapakah yang menjelajah ke cne...
jeng2....
tq coz menjadi..
myfollowers....


Read more: http://nurizspace.com/2010/05/cara-letak-iklan-nuffnang-di-setiap-post.html#ixzz1O0t1b8Ft
READ MORE - ~~100~~ www.tips-fb.com

~~EnGKaU YanG TeRaKhiR~~

Views
cinta..oh cintaaa....
aku terlanjur mencintaimu....
y aku suke kamoo??
nape bila aku lari dari kamoo..
aku akan sentiasa engat kamu...



pernah aku ceritakan pertama kali kita bermesej..
aku bukan pompuan yang baik...
apakan lagi yang terbaik...

pernah dulu sewaktu kamoo melamarku..
pernah ku katakan..aku bukan sesempurna perempuan diluar sna...
tiada kecantikan yang terpapar di wajahku...

pernah dulu sewaktu kamoo meminta izin
berkawan bukan sekadar kawan...
pernah ku memberimu pilihan...
carilah yang terbaik..
pikilah banyak kali sebelum memilih aku..
tapi jawapanmu..
telah terjumpa yang terbaik...



telah aku berkata beberapa kali..
aku bukan gadis sopan seperti gadis2 lain...
mungkin kdg2 seorang yg manja..
kadang2 boleh berubah menjadi singa(hehehe)...
tapi katamu...tak kesah tue sume...
apa lagi kata hatiku..selain tersenyum..

muharam yang mulia...
engkau sekali lagi melamar menjadi buah hatimu...
telah ku berpikir beberapa kali sebelum menerimamu...
taman di hati telah disinggahi...
bunga di taman telah dipetik...
jadilah aku sipemujamu...

sewaktu kita hangout bersama...
mungkin engkau sering resah gelisah
aku berperangai lagi...
tidak jemu engkau memujuk..
terus memujuk hingga aku terpujuk..
itulah kuasamu...itulah yang teristimewa engkau dihatiku...
senyuman yang tak pernah lekang..
walaupun aku mengada2..
tak pernah terlintas menggantikanmu dengan sape2...
cukup engkau dan aku...

andai selama perkenalan kita..
telanjur kata aku suarakan..
terkasar bahasa aku ucapkan...
jika hari2mu..teruji dengan kedegilanku..
maafkan aku..
cuma satu ku ingin nyatakan..
aku hanyalah pencintamu...
kamoo bukan yang pertama..
insyaAllah..kamoolah yang terakhir..
SkY8MeN ....

lirik ini ditujukan khas untukmu...


Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta, apa kau pura-pura suka”

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas, jujur apa adanya”
“Aku lagi kenal dia”

Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata

“sayang mungkin baran tak kira masa
tapi sayang tahan kalau yang salah saya
sayang mungkin saja keras kepala
tapi sayang manja bila kita berdua–
saya kenal sayang saya”

Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa
Rahsia kita berdua..

Read more: http://nurizspace.com/2010/05/cara-letak-iklan-nuffnang-di-setiap-post.html#ixzz1O0t1b8Ft
READ MORE - ~~EnGKaU YanG TeRaKhiR~~ www.tips-fb.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...