AhLaN WaSaHLaN

~~TaPaK KaKi DiNaSor~~

Sunday, 22 May 2011

~~AkU TerKeNa PeNYaKiT BeRJaNGkiT~~

Views
hehehehe...masih hidup muncul ag...petang-petang gne....law wat kje je..mesti ngantok..Memang semua penyakit dalam dunia ni mudah berjangkit...tp bukan la dlm masa 1saat...tp ni ada satu penyakit paling mudah dan cepat berjangkit...masih hidup dh terkena....huhuhu...mengapakah??? Nak tau apa penyakit tu?? Menguap la...apa lagi..law kite xnguap dulu..tgk org lalu pas2 menguap mesti kite pon terikut skx..alamak!!!~~masih hidup terkena penyakit berjangkit la plop...adalah menguap ni satu penyakit yg serius????mari kita kaji tengok eh...

Ok2, menguap ni org kt sebab mengantuk..tp cri info kt tenet, punca sebenar menguap ni masih tidak diketahui...hurmm, tp bykla teori2 tentang menguap ni..

Teori Fisiologikal kata..menguap ni sebab terlalu banyak karbon dioksida atau kekurangan oksigen...adala lagi beberapa teori pasal menguap ni...Dan sah2 penyakit ni mudah berjangkit...dengar dan tengok org lain menguap pun kt boleh menguap gak...Baca mengenai menguap pun sama gak...kejamnye penyakit ni!!!!!!


Amacam....korang terberjangkit tak??? masih hidup mmg dri tadi menguap, mengantuk yg amat sgt, so timbul la idea buat entry nih...(hati ngah bengang sbb molot dh lenguh menguap)...
sekiannn:_)

www.tips-fb.com

8 comments:

Sky8Men said...[Reply]

wah,..entry terbez stakat ni..da ada byk kemajuan lol..huhu....=p

Still alive said...[Reply]

hahaha...
alamak law sifu da puji 2..
jd malu suda...masih..haha

atieserina said...[Reply]

hahaha..
btol la bile tgk org menguap pun leh menguap gak..

ADT Security

Still alive said...[Reply]

tahu xpe...
xkire msa..tgk org nguap tepi jln..
walaupun xngntok pon..leh ikut nguap skx^_^

khairul akmal azman said...[Reply]

penyakit normal ni..hehe..

Still alive said...[Reply]

walaupun normal...
tingin gak nak tahu...npe leh jd g2..huhu

ca_sha La Vida's said...[Reply]

cik sha x blh follow pown :( click follow kluar link widget

Still alive said...[Reply]

lalalala...
hehehe..dy mmg suke men2...tekan tol2 kat tanda + 2...hehe..try tgk

Post a Comment

Da baca..harap bole bg seciput komen.. =p ~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...