AhLaN WaSaHLaN

~~TaPaK KaKi DiNaSor~~

Monday, 23 May 2011

~~MaCHo Ke TaK~~

Views
hohoho....panas nye hari ni...
korang rase x ape yg masih hidup rasa...hehe
duduk sorang2 kat kedai sambil tunggu customer dtg amek tempahan....
masih hidup rase plak nak tulis entry...
mula2 rasa mcm mls nk tulis entry hari ni..
tapi bile rasa kesunyian ni....
termenung masih hidup sejenak...
nape perempuan suka mengalirkan air mata berbanding lelaki...


tapi masih hidup bukan nak cerita 
tik..tik..tik..titisan air mata perempuan..
tetapi nak cerita tentang air mata lelaki...
hehehe...
korang ada pandangan tentang air mata seorang lelaki???
law wanita menangis..tue delah perkara biasa..
cm ne law laki yang menangis...pelik ke x??
pernah x pakwe korang menangis...
rakan2 lelaki korang menangis...
ayah korang menangis...
atau sesape saje yang bergelar LELAKI menangis???



bila laki menangis ni...
diorang x rasa ke macho dorang hilang...
x rasa ke ego dorang jatuh kerana menitiskan air mata...
ape yang masih hidup perasan laaa...
lelaki zaman sekarang lebih open laa...
bila bercerita tentang perasaan..kisah hidup duka dorang...
sehingga tym bercerita 2..
tersedu sedan tahan nangis...
haishhhh...mengalahkan perempuan la menangis 2...
dorang xrase ke jatuhnye nilai maskulin bila menangis...hehehe...
pelik kan skrg...

bila tnya kawan2 sume...
dorang respon..lelaki ni menangis ikut situasi...
contohnye....bila frust bercinta...lelaki yang tergolong sebagai anak manja..
mmm..kehilangan orang yang tersayang...mereka mudah mengalirkan air mata...
kenapa macam 2 ye???

ramai pakar psikologi menyatakan bahawa...
menangis 2 merupakan terapi yang sangat berkesan..
menangis boleh melepaskan segala jenis tekanan...
menangis 4 tenangkan jiwa n meluahkan perasaan...

dat y laaaa..sang jejaka2 ni...
x malu da untuk menitiskan air mata...
coz dorang pun ada hati n perasaan...
mcm perempuan tak gitu???
hehehe...cukup la entry untuk petang ni...
bile ajen2 ag..
masih hidup muncul ag.....





www.tips-fb.com

4 comments:

armouris said...[Reply]

lagi info tentang wanita menangis di SIHAT SELALU - Kenapa Perempuan Lebih Banyak Menangis

ca_sha La Vida's said...[Reply]

hahaha macho x macho sgt la....

~ Mr Ej ~ said...[Reply]

begitu...hahahahaha...follow di sini...

Still alive said...[Reply]

armouris:hehehe..tenx 4 de info...

ca_sha:agak macho laa...bru tahu kejantanan diorang 2..huhuhu

Mr Ej:hahaha....ma kasihh:-)

Post a Comment

Da baca..harap bole bg seciput komen.. =p ~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...