AhLaN WaSaHLaN

~~TaPaK KaKi DiNaSor~~

Wednesday, 25 May 2011

~~oYeH!!!!! MuKaKU MaKiN CuN~~~

Views
story mory tym....
oyeye!!masih hidup in de house....
ok!!ape entry yg masih hidup nk cer kat korang sume...
law sebut sal perempuan ni....
xkan lepas dari isu KECANTIKAN....


haaa...hari ni...masih hidup nak ceritakan satu rahsia...
hehehe...mesti korang bebel an2..
dah nama rahsia..tapi still nak gtau kat korang sume...
rahsia mcm ane nak cantik...
korang xyah wisau laa...law takut muke kedut-kedut...

haaaa...mesti korang tingin sgt nak tahu an2...
rahsia kecantikan ni..sesuai tuk lelaki n perempuan...
xyah laaa..nk g spa..nak wat rawatan sume..
nak cucuk sana sini..gara2 nak cantik ni..
xpayah nk wat surgery sume..
gara-gara nak pikat lelaki...nak cantik..
nak jaga suami kat umah takut lari ikut endon..ekekeke...



ni rawatan tradisional auu...
mam sireh cmapur inai yang telah digiling...
setiap malam b4 tdo..hehehe..
amalkan setiap hari....masih hidup xnak la jamin...
dy mujarab ke tak an??
tapi korang try laa...insyaAllah...
ada rezeki korang dapat wajah berseri2....mcm sy??
eh x....ane tahu dapat muke cun berseri2..mcm CT NURHALIZA ke...
hehehe...
boleh hilang kedut2 korang....






law korang xpercaya...
mari kita kaji dahulu khasiat sireh...
ada  hasil kajian mendapati daun sirih atau 'Piper Betle' mengandungi PATI MINYAK yang bahan-bahan utamanya ialah CUGINOL dan KAVIKOL. Bahan-bahan aktif di dalamnya pula sepertiFLAVORNOID dan POLYPHENOL boleh menegangkan kulit dan mengelakkan kedut-kedut di muka yang bermakna ianya boleh membawa kesan awet muda.

Khasiat ASTRIGEN daun sirih pula berkeupayaan mengecutkan tisu-tisu organik dan khasiat ANTISEPTIK untuk membunuh kuman
Ini bermakna, jika diminum airnya atau digunakan sebagai pencuci harian bagi wanita khasnya, selain menegangkan otot-otot tisu dalaman vagina, ia juga boleh membunuh bakteria, kuman atau kulat
 serta mengatasi masalah keputihan. 
Sirih juga turut digunakan bagi 
mengatasi masalah penyakit Malaria, sakit sendi,
 gout dan dipercayai boleh merawat kanser dan penyakit jantung.

okehhhh!!~~smpai cne je laaa...
entry tuk hari ni....
law korang nk try2 laaaa....
law de effect2 lain yang xelok..masih hidup nasihatkan korang behenti laa...
hehehehe...masih hidup pon..bru nak cube...
n t kite lihat hasilnya...
adiosssss!!~~~



www.tips-fb.com

4 comments:

Cik Bunny said...[Reply]

sirih? ssh nak cari :(

Still alive said...[Reply]

kat pasar ade..
insyaAllah..try laaa

Sofya said...[Reply]

sirih mmg byk khasiatnya..setuju..

Still alive said...[Reply]

law cmpur ng inai..
lg cantekk!!~~

Post a Comment

Da baca..harap bole bg seciput komen.. =p ~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...